Selasa, 17 Mei 2011

Sekian lama

Sekian lama kita dah tak contact kan..Tapi ini yang membuatkan saya rasa lapang abg..Lepas kjadian yang awek abg angkat kol saya dah buat kputusan utk tdak contact abg melainkan abg yg akan cntact saya dlu..Birthday abg pon mkin dekat..Buat saya fkir sama ade nak wish or tak..Semakin lama kiter jauh,,Alhamdulillah saya dpat lupakan abg..Abg pon jgan la risau..lelaki yg abg nmpk selalu dengan saya kat library,cafe,,kami tak ade ape hbungan pon..Dia cuma kawan sekelas saya..Saya selesa brkwan dgn die,tp xsemestinya saya kena sayang die lbh dari sorg kwan kan..Memang saya sayang dia,,tp syang saya pada abg mlebihi..tp yang bezanya saya trpaksa syang abg sebagai seorg abg..Saya dh tak tau nak cakap ape..Saya hrp saya boleh lupakan abg..Tiba2 teringt seseorg yg boleh membuatkn saya lupa pada abg..Dia klakar orgnya..E2 je saya tau sebab saya xpernah knal dgn die lbh mndalam pasal die.Kitorg pon dah lama tak contact..Saya pon tak tau kenapa dalam ramai2 dia sorg yg bleh buat saya lupa pada abg.Bila saya borak dgn dia,saya boleh gelak tnpa rasa brsalah pd abg..entah ape khabar die skrang..Disebabkan dier yg boleh buat saya lupa pd abg,sya kena berhati2 dalam hbungan saya..Saya dah tak nak bermain dgn kata2..Tak nak mudh trpengaruh dgn kata2 yg dikeluarkan..Kadang2 teringat plak kat dia,knapa dh lma tak cntact saya,,tp bla fikir saya tak ade hak..lupakan aje lah kan.Awak,kat mna skrang sya tak tahu..Tp,sya hrp awk sihat dan blaja rjin2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan