Khamis, 30 Disember 2010

Aq rindukan aq yg dulu..

Itu ayat yg pling tepat utk perasaan aq sekarang ni.Aq tdak merindukan sesiapa.Tp aq mmg rindu btul dgn diri aq yg dulu.Aq tak suka diri aq yg skarang.Mmg ssah utk aq kmbali pada diri aq yg dulu..wlaupun ia diri aq sendiri.Hmpir stahun aq mnghilang dalam diri sendiri.Aq hrap tahun 2011 ni akan mnjanjikan sesuatu yg baru.Entah pd siapa aq nk mngadu.Aq tak tau.Abg,tolong saya.Knapa abg muncul dlm hidup saya.Setelah sekian lama saya pertahankn hati sya spaya tdak jatuh pd sesiapa.Mmg pd awal perkenalan kita,saya rasa teruja.Tp kerna dek masa saya tau abg bukan yg terbaik utk saya.Saya terima salam perkenalan dri abg,krna abg dtg msa sya btul2 memerlukan seseorg.Tp kerana abg jualah saya terus mencari dan mencari cinta hingga sampai satu tahap saya rasa bosan.Tanpa abg sedar sebenarnya abg jualah yg byk memberi kesedaran dlm hidup saya tanpa abg sedar.Bukan dgn nasihat @ tutur kata tetapi dgn perkenalan kita.Melalui perkenalan kita jua lah yg membuat saya sedar apa kelemahan yg menjadi penghalang utk saya berjaya selama ni.Hampir sebulan kita tak berhubung.Hanya msa cuti sem sja yg bleh membantu saya utk lupa pd abg.Pelbagai alasan yg boleh saya bg utk jauh dri abg.Kalau dh naik semester,sya terserempak dgn abg,sya tak tau nak buat apa.Mmmg hubungan kita tdk diketahui sesiapa tp abg jgn lupa yg Allah tau.Saya rindukan abg.Kita sama2 doa yea,smoga Allah tarik balik semua perasaan yg tak sepatutnya ada dalam diri saya untuk abg.Walaupun abg adalah punca utama kegagalan saya,tp abg jualah yg memberi kesedaran pada saya selama ni.Blog ni sbgai luahan hati saya utk abg disebabkan saya tdk dapat menzahirkan kata2 ni pd abg.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan